Art Library Site
 Home 
 General Catalogue 
 Digitised Collections 
 
BasicCombinedAdvancedBrowseSearch History
Search by:    Refine Search  
 
 
 
 
 
 This author(s) on 'Google books'
 
  • International Federation of Library Associations and Institutions
  •  
  • Ferreira, Sueli Mara Soares Pinto
  •  
  • Savard, Réjean
  •  
     This author(s) on 'Google scholar'
     
  • International Federation of Library Associations and Institutions
  •  
  • Ferreira, Sueli Mara Soares Pinto
  •  
  • Savard, Réjean
  •  
     
    The virtual customer : a new paradigm for improving customer relations in libraries and information services
    O cliente virtual : um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre cliente e serviços de informação e bibliotecas
    L'usager virtuel : un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans les bibliothèques et services d'information
    El cliente virtual : un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de información y biblioteca / edited by Sueli Mara Soares Pinto Ferreira and Réjean Savard
     
    AUTHOR(S): 
    International Federation of Library Associations and Institutions
    Ferreira, Sueli Mara Soares Pinto
    Savard, Réjean
    PUBLICATION: 
    München : Saur, 2005
    PHYS.DESCRIP.: 
    385 p. ; 22 cm
    SERIES: 
    (IFLA Publications ; 117)
    NOTES: 
    . - Colóquio realizado em São Paulo (Brasil) de 18 a 20 de Agosto de 2004
    Ed. multilingue em inglês, português, francês e espanhol
    Contém bibliografia e índice
    ISBN: 
    3-598-21845-1
    SUBJECTS: 
    Biblioteconomia
    Bibliotecas -- Utilização de novas tecnologias
    UDC: 
    02
    CALL NUMBER(S): 
    BAD 630
    Add to my list
    MARC Display  Export ISO 2709
    Copy/Holding information
    CallVol.AccessStatus 
    BAD 6300MonographsIn stack

     
    For additional information
    contact [email protected]
    Horizon Information Portal