Art Library Site
 Home 
 General Catalogue 
 Digitised Collections 
 
BasicCombinedAdvancedBrowseSearch History
Search by:    Refine Search  
 
 
 
 
 
 This author(s) on 'Google books'
 
  • The Chartered Institute of Marketing (Maidenhead, Grã-Bretanha)
  •  
     This author(s) on 'Google scholar'
     
  • The Chartered Institute of Marketing (Maidenhead, Grã-Bretanha)
  •  
     
    Chartered Postgraduate Diploma in Marketing : The Calouste Gulbenkian Foundation : case study June 2010 : analysis and decision / The Chartered Institute of Marketing
     
    AUTHOR(S): 
    The Chartered Institute of Marketing -- (Maidenhead, Grã-Bretanha)
    PUBLICATION: 
    Maidenhead : The Chartered Institute of Marketing, 2010
    PHYS.DESCRIP.: 
    64 p. ; 30 cm
    NOTES: 
    . - Estudo de caso para selecção de candidatos, no âmbito do Curso de Pós-Graduação em Marketing do Chartered Institute of Marketing. Partindo dos objectivos de carácter filantrópico da Fundação Calouste Gulbenkian, pretende-se a apresentação de um plano de desenvolvimento de estratégias, por parte da Delegação da Fundação no Reino Unido, enquadrando as propostas no European Year of Active Ageing and Inergenerational Solidarity (2012)
    Contém uma entrevista ao Presidente da Fundação Calouste Gulbenkian, Dr. Emílio Rui Vilar
    SUBJECTS: 
    Calouste Gulbenkian Foundation (Londres, Grã-Bretanha) -- Estudo de caso -- 2011
    Fundação Calouste Gulbenkian (Lisboa, Portugal) -- Filantropia
    Fundações -- Filantropia
    UDC: 
    061.27(410)"2011"
    061.235
    Add to my list
    MARC Display  Export ISO 2709
    Copy/Holding information
    Vol.AccessStatus 
    0MonographsIn curr. cataloguing

     
    For additional information
    contact [email protected]
    Horizon Information Portal